2008/06/17

Inari laponiako lorea

Inari laponiako lorea.

Joseba Ossa.

Alfaguara I 22 orri.


Liburu honetan Inari izeneko neska bat bere bi neba-arrebekin abentura zorragariak pasatuko dituzte Laponian.Beraien arazoak eta beraiek naturan bizi dira bere oreinak zaintzen. Uste dut liburu honetan agertzen den historioa oso polita dela. Hizkera pizka bat zaila iruditu zait, marrazkiei buruz onak direla pentsatzen dut. Elkarrizketa geixe dago eta gainera oso onak dira,narrazio ez asko ez gutxi eta esaldi laburak daude.



Nire ustez liburu honetan dagoen historioa elkarrizketak oso biziak dira eta ez dago marrazki asko. Marrazkiez hitz egiten ari garela ez zaizkit gustatu kolore gutxi daukatelako.

Hitz egiteko era zaila izan da nire ustez, oso hitz desegokiak ez ditudala ulertu. Hitzuraz liburua polita dela uste dut.

No hay comentarios: