2008/06/05

Las cronicas de Narnia


C.S LEWIS
Las cronicas de Narnia: La silla de plata
Ilustratzailea: Pauline Baynes
Itzultzailea:Gemma Gallart
Argitaletxea: Planeta
Bilduma:Las cronicas de Narnia
299-orr.

Lau anaia batzuei aberats batzuk adoptetzen dute eta etxean armairu bat aurkitzen dute, armairua, magikoa zela ikusi zuten sartzean, hor abentura asko bizi dituzte, zein izango da hurrengoa?

Asko gustatu zait, abenturak oso direlako baina pixka bat korapilatsua da.

Idazteko era asko gustatu zait ematen duelako zu abenturan sartuta zaudela. Deskribapenak oso ondo idatzita daude, eta oso ondo jakiten da nolakoa den lekua eta pertsona, baina hiztegia ez da oso ulergarria. Oso gogokoa izan dut ere bai elkarrizketa asko dituelako eta horrela ez da hain pisutsua.
Ilustrazioa ez zizkit asko gustatu zeren eta ez dira oso politak eta dira pxka bat sosoak.
Istorioa asko gustatu zait oso interesgarria eta polita delako. Ez duenez paragrafo oso handirik irakurtzeko askoz erosoagoa da eta hori oso inportantea da liburu batean.
Istorioa asko gustatu zaizkit irakurtzen dudan bitartean nire buruan pentsatzen dut nire lehengusinak eta nik garela.l


MARIÑE GOROSPE

No hay comentarios: